Bij twee foto’s van Marianne… lente en vroege herfst. En de herfstklanken van Vivaldi erbij.131117 Korte Duinen Soest (13)

SAMSUNG CAMERA PICTURES

 

Ik wil van schittering schrijven

van diamanten bladeren

luchtstromen twinkeling

op wiegende bomen

van miljarden reflecties van kosmos

en lichtende lucht

.

Ik wil van majesteit schrijven

dichten van adem en al

van zoveel rondom dat klein maakt

en onmetelijk groot

.

Toch kan ik enkel stil zijn

mijn letters versmelten in alledaags ruis

de wind in mijn haren te voelen

de blik van het ver naar dichtbij

het glanzen te zien en te voelen

van adem en jouw en mijn huid,

,


,

 

Een gedachte over “Ik wil van schittering schrijven

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.