Vandaag in Gouda gezien en even wat pijn gevoeld…Kattensingel_13_1

 

 

Fier en vast geworteld

de aarde was mijn haven

verankerd voor nooit

en altijd afscheid

regen om aan te laven

.

ik schreef bladeren vol

licht om los te laten

.

stromen lucht en leven

schonken mij de stilte

ik wortelde oneindig

deel van zwijgend ruisen

adem van seizoenen adem

heelal van ontelbaar huizen

.

Kattensingel dertien april

naakt dwingt mij de kracht

het water omvat mijn stam

doffe dreunen schrijven cirkels

in het stilstaand donker vloeien

-wortelloos verankerd

.

draag ik nu geheid

steiger, stad en tijd,

,Kattensingel_13_2

,

,

 

 

2 gedachten over “Kattensingel, dertien april

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.